سوالات متداول
FAQ

  • صفحه اصلی
  • سوالات متداول
  • passenger

    مسافران

    • چگونه می‌توانم از کد هدیه تپ‌سی استفاده کنم؟

      شما می‌توانید با مراجعه به قسمت سفر رایگان در اپلیکیشن تپ‌سی، کد معرف خود را دریافت کرده و آن را از طریق پیامک، تلگرام یا ایمیل با دوستان خود به اشتراک بگذارید. در صورتی که دوستان شما در هنگام نام‌نویسی یا پیش از ثبت اولین درخواست سفرشان کد معرف شما را در قسمت کد هدیه و تخفیف اپلیکیشن وارد کنند، اولین سفر آن‌ها شامل تخفیف می‌شود. در ضمن، پس از انجام این سفر شما نیز به عنوان معرف، کد هدیه دریافت خواهید کرد.

    • کد معرف خود را برای دوستانم ارسال کردم اما کد هدیه به من تعلق نگرفته است!

      برای استفاده از کد هدیه، لازم است تا دوستان‌تان علاوه بر ثبت کد معرف شما در اپلیکیشن تپ‌سی، اولین سفر خود را انجام دهند. بنابراین اگر کد معرف خود را برای دوستان‌تان ارسال کرده‌اید، لطفاً مطمئن شوید که آنها کد را به درستی وارد کرده و اولین سفر خود را نیز با تپ‌سی انجام داده باشند.

    • آیا تپ‌سی سفرهای خدماتی (برای حمل بسته، نامه و...) انجام می‌دهد؟

      خیر، انجام سفرهای خدماتی خلاف قوانین تپ‌سی است.

    • چرا در بعضی موارد هزینه نشان داده شده در ابتدا و انتهای سفر تفاوت دارد؟

      در صورتی که مقصد شما با مختصات تعیین شده در زمان درخواست سفر متفاوت باشد، اپلیکیشن تپ‌سی هزینه سفر را به صورت خودکار طبق مختصات جدید محاسبه و اعلام می‌کند.

    • هزینه سفر در تپ‌سی چگونه محاسبه می‌شود؟

      هزینه سفر با توجه به ترافیک مسیر، مسافت طی‌شده و استهلاک خودرو به صورت هوشمند محاسبه می‌شود.

    • چرا پس از کسر مبلغ از حساب بانکی، این مبلغ به اعتبار من در اپلیکیشن اضافه نشده است؟

      این اشکال در بعضی موارد به دلیل اختلال در سیستم پرداخت اینترتی رخ می‌دهد، اما ظرف 72 ساعت مبلغ مذکور به حساب‌تان بازمی‌گردد.

    • آیا می توانم قبل از انجام سفر بعدی خودم، کد هدیه‌ام را انتخاب کنم؟

      در صورتی که در حساب خود چندین کد هدیه داشته باشید می‌توانید با مراجعه به بخش کد هدیه و تخفیف، کد مورد نظر خود را انتخاب کنید تا در سفر بعدی مورد استفاده قرار گیرد.

    • آیا می‌توانم در سفر از کد تخفیف استفاده نکنم؟

      خیر. در صورتی که دارای کد هدیه یا تخفیف هستید، حتماً باید از این کد استفاده کنید.

    • چگونه می‌توانم از پنل سازمانی استفاده کنم؟

      شما می توانید برای ثبت درخواست پنل سازمانی به سایت www.tap30.ir مراجعه و فرم ثبت نام پنل را تکمیل و ارسال کنید. اطلاعات دسترسی به پنل سازمانی شما پس از دو روز کاری به ایمیل شما ارسال می‌شود.

    • شرایط درخواست نمایندگی یا همکاری با تپ‌سی در شهرهای دیگر چگونه است؟

      شما می‌توانید رزومه کامل خود (شامل تحصیلات فرد و یا گروه، سوابق کاری و توان اجرایی در شهر مورد نظر) را به ایمیل info@tap30co.com ارسال فرمایید. رزومه شما بررسی شده و در آرشیو اطلاعات ما نگهداری می‌شود. هر زمان که شرکت تصمیم به آغاز فعالیت در شهر مورد درخواست شما را داشته باشد با شما تماس گرفته خواهد شد.

  • driver

    رانندگان

    • چرا در صورت لغو بیش از یک سفر در روز، راننده 2000 تومان جریمه می‌شود؟

      لغو سفر از سمت سفیران، برای مسافر تجربه‌ی ناخوشایندی است و باعث اتلاف زمان وی می‌شود. از آنجاییکه این موضوع، می‌تواند اعتماد مسافر به تپ‌سی و سفیرانش را خدشه دار کند، تپ‌سی این جریمه را در نظر گرفته است. .

    • چرا گاهی هزینه در ابتدا و انتهای سفر تفاوت دارد؟

      در صورتی که مقصد مسافر با مختصات تعیین شده در زمان درخواست سفر متفاوت باشد، اپلیکیشن تپ‌سی هزینه سفر را به صورت خودکار طبق مختصات جدید محاسبه و اعلام می‌کند.

    • چرا اعتبار تپ‌سی به حساب بانکی ثبت شده نیامده است؟

      بعد از وارد کردن شماره شبا در اپلیکیشن سفیران تپ‌سی، 72 ساعت طول می‌کشد تا شماره‌ی وارد شده به تائید بانک برسد. بعد از تایید، تسویه حساب به صورت روزانه به غیر از جمعه‌ها و تعطیلات رسمی انجام می‌شود. در صورتی که 72 ساعت از ثبت شماره شبا گذشته است و مبلغ از اعتبار تپ‌سی شما کسر شده و به حساب بانکی شما واریز نشده است، پرینت گردش حساب بانکی خود را از باجه بانک دریافت و تصویر آن را به همراه توضیحات کامل به تلگرام پشتیبانی به شماره 09202009250 ارسال کنید. (پرینت گردش حساب حتما از یک روز قبل از کسر مبلغ از اعتبار به بعد تهیه شود.)

    • نحوه پرداخت هزینه سفر را چه کسی تعیین می‌کند؟

      انتخاب نحوه پرداخت سفر به عهده مسافر است. میزان و نحوه پرداخت مسافر در پایان هر سفر در صفحه گزارش سفر اپلیکیشن مخصوص رانندگان قابل مشاهده است.

    • چگونه می‌توانم درخواست سفر بیشتری دریافت کنم؟

      شما با استفاده از نقشه تراکم درخواست‌ها می‌توانید از نقاط پردرخواست شهر مطلع شوید. برای دسترسی به نقشه تراکم در صفحه اول اپلیکیشن بر روی نقشه کلیک کنید. همچنین خرید طرح ترافیک، میزان درخواست‌های شما را 1.5 تا 2 برابر افزایش می‌دهد

    • مهلت تحویل سوء پیشینه چقدر است؟

      شما می‌توانید ظرف 21 روز پس از تایید اولیه در سامانه تپ‌سی، با مراجعه به پلیس +10 گواهی عدم سوء پیشینه خود را دریافت و به آدرس اعلام شده در کانال تلگرام رانندگان ارسال کنید. توجه داشته باشید که مدت زمان مورد نیاز برای دریافت گواهی عدم سوء پیشینه از مراکز پلیس+10، 10 روز کاری است.

    • چگونه می‌توانم راننده تپ‌سی شوم؟

      برای پیوستن به ناوگان تپ‌سی، می‌توانید به دفتر تپ‌سی یا کارشناسان جذب میدانی مراجعه کرده و یا با شماره 96993 تماس بگیرید.

    • معرفی راننده جدید در تپ‌سی چگونه است؟

      برای معرفی راننده جدید در تپ‌سی، می‌توانید با شماره 96993 تماس بگیرید.

    • امتیاز رانندگان چگونه تغییر می‌کند؟

      امتیاز رانندگان فقط توسط مسافرها تعیین می‌شود. برای کسب امتیاز بیشتر می‌توانید به راهکارهای موجود در کانال تلگرام رانندگان مراجعه کنید.

    • شرایط انجام سفرهای خدماتی (حمل بسته و نامه و...) چگونه است؟

      انجام سفرهای خدماتی خلاف قوانین تپ‌سی است. شما باید از انجام این سفرها امتناع کنید ولی در صورت تخلف، پیامدهای احتمالی آن متوجه راننده و مسافر است.

    • چگونه می‌توانم اطلاعات کاملی در مورد کار کردن با اپلیکیشن تپ‌سی به دست بیاورم؟

      هنگامی که یک سفیر به ناوگان تپ‌سی می‌پیوندد، آموزش‌های لازم برای نحوه‌ی کار با برنامه به ایشان داده می‌شود. اما چنانچه نیاز به آموزش مجدد احساس شود، سفیر می‌تواند با مراجعه به شرکت تپ‌سی، آموزش مجدد را به صورت رایگان دریافت کند..