سوالات متداول مسافران

چگونه می توانم از کد هدیه تپ‌سی استفاده کنم؟
شما می توانید با مراجعه به قسمت سفر رایگان در اپلیکیشن تپ‌سی، کد معرف خود را دریافت نموده و آن را از طریق پیامک، تلگرام یا ایمیل با دوستان خود به اشتراک بگذارید. در صورتی که دوستان شما در هنگام نام‌نویسی یا پیش از ثبت اولین درخواست سفرشان کد معرف شما را در قسمت کد هدیه و تخفیف اپلیکیشن وارد کنند، اولین سفر آن ها شامل تخفیف می شود. در ضمن، پس از انجام این سفر شما نیز به عنوان معرف، کد هدیه دریافت خواهید کرد.
کد معرف خود را برای دوستانم ارسال کردم اما کد هدیه به من تعلق نگرفته!
برای استفاده از کد هدیه، لازم است تا دوستان‌تان علاوه بر ثبت کد معرف شما در اپلیکیشن تپ‌سی، اولین سفر خود را انجام دهند. بنابراین اگر کد معرف خود را برای دوستان‌تان ارسال کرده اید، لطفاً مطمئن شوید که آنها کد را به درستی وارد کرده و اولین سفر خود را نیز با تپ‌سی انجام داده باشند.
آیا تپ‌سی سفرهای خدماتی (برای حمل بسته، نامه و...) انجام می دهد؟
خیر، انجام سفرهای خدماتی خلاف قوانین تپ‌سی است.
چرا در بعضی موارد هزینه نشان داده شده در ابتدا و انتهای سفر تفاوت دارد؟
در صورتی که مقصد شما با مختصات تعیین شده در زمان درخواست سفر متفاوت باشد، اپلیکیشن تپ‌سی هزینه سفر را به صورت خودکار طبق مختصات جدید محاسبه و اعلام می کند.
هزینه سفر در تپ‌سی چگونه محاسبه می شود؟
هزینه سفر با توجه به ترافیک مسیر، مسافت طی‌شده و استهلاک خودرو به صورت هوشمند محاسبه می شود.
چرا پس از کسر مبلغ از حساب بانکی، این مبلغ به اعتبار من در اپلیکیشن اضافه نشده؟
این اشکال در بعضی موارد به دلیل اختلال در سیستم پرداخت اینترتی رخ می دهد، اما ظرف 72 ساعت مبلغ مذکور به حساب‌تان بازمی گردد.
آیا می توانم قبل از انجام سفر بعدی خودم، کد هدیه ام را انتخاب کنم؟
در صورتی که در حساب خود چندین کد هدیه داشته باشید می توانید با مراجعه به بخش کد هدیه و تخفیف کد مورد نظر خود را انتخاب کنید تا در سفر بعدی مورد استفاده قرار گیرد.
آیا می توانم در سفر از کد تخفیف استفاده نکنم؟
خیر. در صورتی که دارای کد هدیه یا تخفیف هستید، حتماً باید از این کد استفاده نمایید.
چگونه می توانم از پنل سازمانی استفاده کنم؟
شما می توانید برای ثبت درخواست پنل سازمانی به سایت www.tap30.ir مراجعه نموده و فرم ثبت نام پنل را تکمیل و ارسال نمایید. اطلاعات دسترسی به پنل سازمانی شما پس از دو روز کاری به ایمیل شما ارسال می شود.
شرایط درخواست نمایندگی یا همکاری با تپ‌سی در شهرهای دیگر چگونه است؟
شما می توانید رزومه کامل خود، (شامل تحصیلات فرد و یا گروه، سوابق کاری و توان اجرایی در شهر مورد نظر ) را به ایمیل شما می توانید درخواست خود را همراه با رزومه کامل خود که شامل سابقه کاری و تحصیلی شما است به ایمیل info@tap30co.com ارسال فرمایید. رزومه شما بررسی شده و در آرشیو اطلاعات ما نگهداری می شود. هر زمان که شرکت تصمیم به آغاز فعالیت در شهر مورد درخواست شما را داشته باشد با شما تماس گرفته خواهد شد.

سوالات متداول رانندگان

چرا در صورت لغو بیش از یک سفر در روز، راننده 2000 تومان جریمه می شود؟
متاسفانه لغو سفر از سمت رانندگان برای مسافران بسیار ناخوشایند است و در دراز مدت به شهرت تپ‌سی آسیب می زند. بنابراین تپ‌سی پیشنهاد می کند که رانندگان محترم اگر مایل به ارائه خدمات نیستند اپلیکیشن خود را خاموش نگه دارند.
چرا گاهی هزینه در ابتدا و انتهای سفر تفاوت دارد؟
در صورتی که مقصد مسافر با مختصات تعیین شده در زمان درخواست سفر متفاوت باشد، اپلیکیشن تپ‌سی هزینه سفر را به صورت خودکار طبق مختصات جدید محاسبه و اعلام می کند.
چرا اعتبار تپ‌سی به حساب بانکی ثبت شده نیامده است؟
پرداخت اعتبار شما 72 ساعت پس از ثبت شماره شبا، در پایان روزهای زوج انجام می شود. در صورتی که 72 ساعت از ثبت شماره شبا گذشته است و مبلغ از اعتبار تپ سی شما کسر شده و به حساب بانکی شما واریز نشده است، پرینت گردش حساب بانکی خود را از باجه بانک دریافت نمایید و تصویر آن را به همراه توضیحات کامل به تلگرام پشتیبانی به شماره 09202009250 ارسال کنید. ( پرینت گردش حساب حتما از یک روز قبل از کسر مبلغ از اعتبار به بعد تهیه شود.)
نحوه پرداخت هزینه سفر را چه کسی تعیین می کند؟
مسافر می تواند انتخاب کند که هزینه سفر خود را به صورت نقدی یا اعتباری پرداخت نماید. میزان و نحوه پرداخت مسافر در پایان هر سفر در صفحه گزارش سفر اپلیکیشن مخصوص رانندگان قابل مشاهده است.
چگونه می توانم درخواست سفر بیشتری دریافت کنم؟
شما با استفاده از نقشه تراکم درخواست‌ها می توانید از نقاط پردرخواست شهر مطلع شوید. برای دسترسی به نقشه تراکم در صفحه اول اپلیکیشن بر روی نقشه کلیک کنید. همچنین خرید طرح ترافیک، میزان درخواست های شما را 1.5 تا 2 برابر افزایش می دهد.
مهلت تحویل سوء پیشینه چقدر است؟
شما می توانید ظرف 21 روز پس از تایید اولیه در سامانه تپ‌سی، با مراجعه به پلیس +10 گواهی عدم سوء پیشینه خود را دریافت نموده و به آدرس اعلام شده در کانال تلگرام رانندگان ارسال نمایید. توجه داشته باشید که مدت زمان مورد نیاز برای دریافت گواهی عدم سوء پیشینه از مراکز پلیس+10، 10 روز کاری است.
چگونه می توانم راننده تپ‌سی شوم؟
برای پیوستن به ناوگان تپ‌سی، می توانید با شماره 96993 تماس بگیرید.
معرفی راننده جدید در تپ‌سی چگونه است؟
برای معرفی راننده جدید در تپ‌سی، می توانید با شماره 96993 تماس بگیرید.
امتیاز رانندگان چگونه تغییر می کند؟
امتیاز رانندگان فقط توسط مسافرها تعیین میشود و امکان تغییر امتیاز وجود ندارد. برای کسب امتیاز بیشتر می توانید به راهکارهای موجود در کانال تلگرام رانندگان مراجعه فرمایید.
شرایط انجام سفرهای خدماتی (حمل بسته و نامه و...) چگونه است؟
انجام سفرهای خدماتی خلاف قوانین تپ‌سی است. شما باید از انجام این سفرها امتناع کنید ولی در صورت تخلف پیامدهای احتمالی آن متوجه راننده و مسافر است.
چگونه می توانم اطلاعات کاملی در مورد تپ‌سی به دست بیاورم؟
شما می توانید برای دریافت اطلاعات کامل در مورد نحوه عملکرد برنامه تپ‌سی، داخل اپلیکیشن خود به قسمت پشتیبانی (بخش خانه، گوشه بالا سمت چپ) مراجعه فرمایید.